tisdag 18 augusti 2009

Börja om från början, Börja om på nytt !

Efter lite tänkande beslöt jag mej för att göra en helt ny blogg. Inte den Svarta dystra längre, utan mera till den ljusa klara. Med glädje o harmoni :)

Varför ja valde namnet Alberello, som betyder "ungt träd" på italienska, är för att ja ser på livet som sådant, alla människor växer o ändrar på sej varje dag. Vi lär oss alla något nytt, vare sej de e bra eller dåligt.

Från min sida har ja nu kommit i en sådan punkt i mitt liv, att ja trivs med de :) Jag har länge undrat hur ja ska leva, vilken "grupp" o vilken "stil" ja ska ha. Jag har många gånger oxså trott att ja vetat va ja vill när va inne i en "stil".

Nu, efter att mitt liv har tagit en ordentlig kullerbytta, ser ja allt mera glädje o förnyelser i mitt liv komma fram :)
Detta liv som ja länge undrat om de skulle finnas, finns nu framför mej, i mina händer, som en vit duva, lika vacker o elegant !

Mera glädje kommer ja att skriva om lite nu som då :)

// Pia

Inga kommentarer: